Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Pátek Leden 23 20:27:15 CET 2015

Tak uplne presne tohle jsem ted videl taky. Pujcil jsem studentum maly dvojity zdroj
k bastldesce (ma vystup do pinu vzdalenych akorat na sirku bastldesky se dvema
napajenima po stranach) a po Vanocich ho prinesli s tim, ze 3.3V je OK ale misto 5V
namerili 12. Ten AMS1117 se odporoucel, ale tak blbe, ze misto zkratu nebo vubec
nevedeni dava na vystup vstup. Kuriozni ovsem je, ze tam jsou zapojene v serii,
nejdriv AMS1117-5.0 a za nim AMS1117-3.3 a ten funguje dal i s tou noname 12V
kostkou do zasuvky.

D.O.