Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 23 20:08:49 CET 2015

Není nad obyčejnou klasickou ocelovou šupleru, té nedojdou baterky nikdy
a náhodnost generování čísel je taky téměř vyloučena... Jen jsou občas
potřeba brejle apod.

To píšu coby majitel dvou digitálních šupler, které spokojeně používám a
jedné klasické ocelové, která je někde zahrabaná (ale svoje si
odsloužila a bude jistě ještě pokračovat).

--
Jirka