OT: kam ten svet tahne ...

Čtvrtek Leden 22 18:33:16 CET 2015

Me ted proclili vzorky soucastek z TI, nejdriv jsem myslel, ze me trefi,
tak jsem poslal dotaz, co to ma znamenat kdyz to je zdarma, tak ze se
mam zaregistrovat a poslat udaje a ze je to pro osobni potrebu a bude to
zdarma - poslal jsem, dnes to prislo do prace, rozdilny prijemce nikoho
nevzrusoval... Ale je s tim hroznej vo..r, skoda se USA a CN nejsou v EU
(nebo spis naopak ;-) )
A Fedex me neprestava prekvapovat - v utery 15h naseho casu objednano,
19h poslano, dnes ve 13h to prislo. Posta tohle neumi casto ani mezi
sousednimi mesty...