Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 00:55:15 CET 2015

Teda takový prachy!  To bych raději udělal poťák s mosfetem.

Já za 10k/N dal 3 kačky a knoflík pod jednu. Ne při likvidaci skladu, ale
loni z aliexpresu. Přesně tyhle knofle ale měli něco přes kačku.

Zapalovačem nahřát hřídelku, nebo plamenometem na chvilku posvítit dovnitř
knoflíku, nebo knoflíkovi pomoct trochu vrtákem.

----- Původní zpráva -----
Od: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>

     od včerejška se snažím přijít na způsob montáže tohoto knoflíku
http://www.gme.cz/knoflik-abs-s-ryskou-18-5mm-p624-413 na hřídel
potenciometru. Píší, že je určený pro 6mm hřídel. Moje potenciometry
mají 6mm hřídel, ale nasadit to nějak nejde. Buď je na to nějaký tajný
postup či nějaké zaklínání, nebo já nevím co.

     Asi by to šlo i silou, ale nechci zničit potenciometry (už proto,
že byli dost drahé, jeden je třeba tento
http://www.ges.cz/cz/4w-n-xxxx-20-GES05303418.html ), a navíc je třeba,
aby se to občas třeba dalo i sundat.

     Neví někdo, prosím, jak dosáhnout stavu, aby tyto knoflíky byli na
hřídelích?