[OT] jak na rychle vykreslovani bitmap, Win, C#

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pondělí Leden 19 21:21:21 CET 2015


No tak nejak to v tom zdrojaku mam....
Divne je, ze kdyz dam bitmapu vykreslit, tak to asi nejak prevezme 
buffer, protoze se s nim uz neda manipulovat a instanci Bitmap musim 
vytvorit znovu (nebo jsem pro vykreslovani pouzil Clone), jinak to spadne.
V C# asi neni moznost Move prekryvajici se pameti, tak posun radku zase 
vede k alokaci.
Vlastni vykresleni bitmapy se zda rychle, asi to je s HW podporou.

K tomu OpenGL - OpenTK wrapper je spravna stopa?

Dne 19. 1. 2015 v 21:11 Petr Weissar napsal(a):
> Zdravim,
> udelal bych to tak, ze by udelal novou Bitmap, do ni zkopiroval cast 
> te stare bez prvniho (nebo nekolika prvnich) radku a na ty posledni 
> dal nova data. Novou dam vykreslit a starou zahodi "nekdy" GC :-)
> Musel bych si to napsat, ale otazka byla na "cestu".
> Jeste mne napada pak optimalizovat nova data vytvorenim "mensi 
> bitmapy", mozna to ma nejakou funkci na nacteni z pole a pak zase 
> vkopirovat do ciloveho obrazu. Pokud by to slo, vyhybal bych se 
> LockBits, pokud to je v knihovne, bude to rychlejsi (nejspis :-))
>
> Petr
>


---
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
http://www.avast.com



Další informace o konferenci Hw-list