Rozborka uspornej ziarovky

Pondělí Leden 19 10:33:44 CET 2015

Pokud ty receptory nemají citlivost zrovna jen na těch 450 nm kde svítí
čip ledky a berou celou modrou oblast (cca těch 400-500), nemělo by
záležet jestli svítím ledkama, CFL nebo klasickou žárovkou a rozhodující
bude barevná teplota. U všech těchto světelných zdrojů mohu mít 3000K,
takže pak se můžeme bavit už jen o tom, jak dlouho ponocujeme a při jak
intenzivním světle.
Anděl