AV měřič z PE 1/2015

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 16 21:04:30 CET 2015

Když jsem se díval na ceny ve zdejších putykách, tak se ve mně udělal šprajc
a nakupuju v číně ve velkém, na ebay se dá dobře lovit, zrovna včera jsem
tam vydržkoval blíže nespecifikované opravdu větší množství mikro usb kabelů
po kačce kus, nikdo si jich ani nevšiml (u 95% jsem byl jediný příhozce).

Kolik jste za něho dala? Nebylo by lepší míto toho jednoho OLED vzít tohle?

http://www.aliexpress.com/item/10pcs-lot-New-162-1602-16x2-LCD-screen-No-backlight-Character-LCD-module-Black-word-IN/1876588755.html

http://www.aliexpress.com/item/free-shipping-10pcs-lot-LCD-1602-Module-5V-Screen-yellow-green-With-a-backlight/32271232384.html

http://www.aliexpress.com/item/free-shipping-10pcs-lot-LCD-1602-Module-5V-Screen-White-font-With-a-backlight/32271228325.html

???

ten žlutý funguje i bez podsvícení, modrý musí svítit aby tam bylo něco
vidět

Funguje to i při napájení z liion (3V3 aňduino)
.

----- Původní zpráva -----
Od: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>

právě to, že jsou součástky často dost drahé, tak beru jen tolik, kolik
je potřeba. Ačkoli u odporů a spol jich beru o dost více. Pro příště a
pro jistotu.

Zrovna dneska jsem dovezla z GMka ten OLED displej a teďka ho tu
zkouším. Nicméně nesvítí. Začínají na mne jít chmury. S LCD to
fungovalo, s OLED ani Ň. Jen doufám, že je chyba někde jinde. Zapojené
to mám snad dobře. Tedy napájení zcela určitě. V tomto ohledu jsou LCD
zlaté, protože po zapnutí zobrazí první řádek čtverečků. Je to tento
http://www.gme.cz/img/cache/doc/513/258/oled-alfanumericky-displej-winstar-weh000802alpp5n-datasheet-1.pdf
Ještě zkusím zpomalit procesor, jestli třeba není řadič o něco pomalejší
než řadiče LCD.