AV měřič z PE 1/2015

Pátek Leden 16 20:55:45 CET 2015

Pěkný večer,

	tak hotovo. Žádné zpomalování procesoru, nepřehodit drátky... ale svítí
to krásně, to se musí nechat. Jen mne překvapilo, že údaj na displeji je
poněkud nestabilní. Asi za to může kolísání odběru displeje, oproti LCD.
Přitom napájení reference je přes LC článek. Neběhá to o moc, je to
spíše rušivé. Na LCD byl údaj úplně stabilní, tady se mění v řádu setin
voltu a tisícin ampérů. Uvidím, jak se to celé bude chovat zavřené ve
skříňce, až se ustálí teplotní poměry.

Saša Svobodová