Lion baterky pro velký proud

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 15 12:52:56 CET 2015

Já 2xliion z notebooků nabíjím bez balanceru přes diodu 8,8V, na obou je pak
při nabití 8,2 což je rezerva na jejich nesymetrii a taky jim to trochu
uleví. Ta dioda zároveň s měkkostí zdroje (aktuálně používám trafo 12V/1A)
limituje nabíjecí proud. Indikaci nabití nemám, prostě je to nabité, až je
to studené přes plast kde je DC/DC a dioda ve smršťovačkách.

Tam kde je jedna lionka, používám miniusb nabíječ který ukáže že je nabito.
Reverzní proud je neměřitelný (2mA rozsah).

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

zasponzorovali Panasonic. Předpokládám že Lion baterky nejsou tak hořlavé,
jako Lipol. Já používám články Lion 18650 z GME (tuším že jsou Panasonic)
pro malé proudy a při občasném používání vydrží strašně moc. V LED baterce
mám dva články v sérii a bez balanceru. Když na nich občas změřím napětí, je
i po letech provozu na obou stejné.