AV měřič z PE 1/2015

Úterý Leden 13 20:30:35 CET 2015

Hezký večer,

	děkuji za postrčení, to jsem přehlédla. Ona to Tiny26 umí také, ale má
možnost zesílení jen 1x nebo 20x oproti 261, která umí 1x 8x 20x a 32x
Zrada tedy bude schovaná v tom řízení zisku, zcela jistě bude nastavené
zesílení 1x a podle všeho má být zesílení 8x a to 26 neumí. Tak uvidím,
až dorazí správný procesor, jak to půjde.

Saša Svobodová