AV měřič z PE 1/2015

Úterý Leden 13 16:51:46 CET 2015

Hezké odpoledne,

	asi půjde někde najít na webu, ale schéma jsem dala do malilinkaté přílohy.

	Průzkumem jsem zjistila, že splašit ATtiny 261 v DIL pouzdru není tak
snadné, jak to na první pohled vypadalo. ATtiny 26 vypadá stejně, ale
nějak se jí nechce měřit proud. Budu ještě chvilku bádat, jestli nemám
někde chybu já. Zjistila jsem, že u TME mají ATtiny 461 za slušné
peníze, ale já z TME beru nerada, protože posílají balíčky pomocí PPL a
to mi vadí. Mám raději poštu.

Saša Svobodová