Ked pretecie premenna

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Leden 12 17:34:30 CET 2015


To je normální, já mám taky při 100kmh menší spotřebu než při 50kmh, čím
větší obsah motoru, tím je rozdíl větší. Motor má prostě svou režii i když
auto jede či stojí. A pokud máte hydroměnič, tak ten bude při 100kmh
zamknutý, kdežto při nižších rychlostech může podkluzovat a ohřívá se, tedy
žere energii.
K.

Dne 12. ledna 2015 16:28 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal(a):

> A jste si jistý, že to není chyba měření?
> Já takový fajnový měřák v autě nemám. A celkem ho ani nepotřebuju,
> protože se pohybuju prakticky výhradně na kole (mimo strasy >50km).
> A na tom kole má člověk poněkud důvěrnější povědomost o potřebném
> výkonu. Rozhodně můžu říct, že pro pohyb rychlostí 50km/h je zapotřebí
> proklatě víc energie než při 30km/h.
> U auta to jistě nebude jiné, aerodynamika nepovolí. A při šesti nebo
> i více rychlostních stupních snad je dělení převodových poměrů dost
> jemné na to, aby motor mohl i při 30km/h pracovat v rozumném
> rozsahu otáček, řekl bych.
>
> PL
>
> ******************************
>
> From: "Richard Kaliciak" <hw.kaliciak na stonline.sk>
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Monday, January 12, 2015 11:44 AM
> Subject: Re: Ked pretecie premenna
>
>
> Inac milujem 30km/h zony. Pri 30km/h mam väcsiu spotrebu ako pri 50km/h,
> radsej ich obidem inokadial (zamer splneny=menej aut v zone). Pod 30km/h
> mi to spotrebu pre istotu ani neukazuje.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150112/79aa7ba4/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list