Audio DC filtr

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Leden 10 16:05:35 CET 2015

Zdravím,
  podle zapojení jde vlastně o antiparalelně zapojenou dvojici diod. Tedy,
bude-li DC úroveň na svorkách "filtru" nižší než součet napětí na diodách
(tedy asi těch 1.5V či trochu více dle druhu diod), proud nepoteče.
Ty eleyty jsou na 35V, dohromady 72G :-). No, snad by jim to vadit nemělo.
Tohle bych chápal u zesilovače, který nemá na výstupu kondenzátor (ani trafo)
a majitel se obává, že vlivem nevyváženosti koncového stupně bude mít malé
DC napětí na výstupu, které bude protékat repráky. Ten proud by pak mohl
zatěžovat zdroj, což by se mohlo projevit brumem (který je při vybuzení
zesilovače maskován užitečným signálem, ale v úplném tichu se může projevit).
  Zdraví Pavel