Furby a komunikace

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 8 21:39:20 CET 2015

Jen glosa: možná by stálo za pokus ověřit víc různých aplikací
"analyzátorů": třeba ten mnou nedávno odkázaný umí roztáhnout frekvenční
osu do zvoleného úseku a frekvenci "peaku" znázorňuje i číselně vpravo
nahoře...

Jiný problém ovšem může být doba trvání a souběh více frekvencí...

Existují i "osciloskopy", viz třeba
https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.nexuscomputing.android.osciprimeics
--
Jirka