Nabíjení a životnost Li-ion 18650.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 8 12:53:43 CET 2015

Děkuji,
jde o prostor i cenu, tedy spíše to vypadá na jeden článek.
Nabíjecí/udržovací napětí tedy 3,8V, pak se dá předpokládat, že vydrží
nejdéle.
3 roky není moc, 5 let by bylo dobrých, 10 asi ideálních, ale jak píšete
ověřit to není jak. Co se týká testu toho článku, to je na zvážení,
abychom ji tím testem nedorazili, když bude slabá.
Aplikace není kritická, když to spadne dříve než za 30 minut, nic se
nestane, data se neztratí, "jen nedodržíme" nějaké předpisy, ale
nestřílí se za to.

Martin Hanek