Zvukova karta 192kHz stereo USB?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 8 11:01:52 CET 2015

SDR sw ktore poznam vzorkuju I/Q
takze rychle vzorkovanie pri danej sirke
pasma neprinasa ziadne ine vyhody okrem anti-aliasingu.
Sirka pasma byva uvedena len u tych high-end zvukoviek do ktorych
v pripade SDR nema zmysel investovat.
Sirka pasma je relativny pojem. Ked som sa hral s RTL
mal som k dispozicii skoro 3MHz a obmedzenia ineho charakteru
takze ci 96kHz alebo 192kHz nie je az tak dolezite.
Skor by som sa zameral na dolezitejsie vlastnosti ako sum,
fazovy posun vs frekvencia atd...
http://www.rigexpert.net/SOUNDC_REV.pdf

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Urbanec
Sent: Thursday, January 08, 2015 10:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zvukova karta 192kHz stereo USB?

Zdravim,
to je zajimava informace, ze by ty sound blqastery mely vzorkovat i 192kHz, na druhou stranu me desi to pevne low pass filtrovani na 44kHz, coz me dost omezuje, delaji to vsechny zvukovky, nevidel jste nekde srovnani, pripadne neda se to nejak vypnout ? Tim by to pro SDR aplikaci postradalo smysl, sirku sledovaneho pasma bych nerozsiril, to je k vzteku.
           Tomas