Zvukova karta 192kHz stereo USB?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 7 11:16:25 CET 2015

Něco třeba odsud?
http://kytary.cz/zvuk/studio/zvukove-karty/zvukove-karty-usb/
Obecně většina těch zvukovek bude mít nezávislé mono vstupy, ale současně
většina z nich umí software ty vstupy spojit a regulovat jejich hlasitost
společně. Mrknul bych určitě na ESI a M-AUDIO, ale těch značek, co splní
zadání, tam bude určitě víc.
Případně bych se podíval i po hifi bazarech, většinou tam někdo něco
takovýho prodává a dá se na parametry a doporučení poptat.
Zadání asi bude splňovat toto:
http://www.esi-audio.com/products/drdacprime/
Jenom pozor na to, že většina těch zvukovek bude mít problém přes USB
protlačit 192kHz, většina končí na 96kHz. Jestli se nepletu, tak je to kvůli
propustnosti USB.