git

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 7 07:57:28 CET 2015

Zdravim,
  ale to je prave to nedorozumeni, ktere asi v te veci mam.
  Ve vsech doposud znamych RCS systemech (CVS, SVN) se prikazem commit poslou
me zmeny do hlavniho repository. To samozrejme nechci, protoze jde o me
privatni zmeny, ktere v oficialni verzi nemaji co delat a nadto se domnivam,
ze oficialni strom je chranen pred prepisem anonymnimi uzivateli. Tedy jsem
commit ani nezkousel. V gitu znamena "komitnout" neco jineho ?
  Zdravi Pavel