Re: OT - Majzlík se baví

Středa Leden 7 00:52:55 CET 2015

Aniz bych videl video, tak ciste z barvy pasty.
Neni na to sice zadna norma,ale zelena tuha pasta vetsinou znaci extrajemny
kalcinovany korund, coz je pasta pro lesteni kovů, Primarne oceli,
nerezu,ale lze ji pouzit i na barevne kovy a chromovane povrchy,
Je to jiz spise pasta pro druhy stupen lesteni, cili vysoky lesk, nerez
zbarvuje do modrocerna.
Prodava se pod radou nazvu, nejvice vypovidajici je asi ChroMax Idealni
nosic pro tuto pastu je bavlna nebo sisal.
Pokud vyrobce pastu vyrobi jako mastnejsi, tedy zvysi podil pojiva lze
pouzit libovolny latkovy nosic a pasta je pak pouzitelna i na nektere
plasty.

Poklud barva byla spise svetlezelena tak jde o hrubsi variantu vyse
popsaneho, tedy pasta pro predlesteni oproti tmavsi variante ma hrubsi
zrno, tj. vyssi uber materialu a nizsi stupen lesku vysledneho povrchu,
Nanasi se a pracuje se s ni stejne.