kapacita tuzkovych baterek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 5 12:55:06 CET 2015

 5.1.2015, 12:47:25

Moje matka jednou prisla cela nadsena, ze si koupila novej budik. Od
rakosnika, za pouhych 5 korun. Takova lace, proste zivotni kup o
kterem od te doby kde komu vypravi.
Jenze ten budik sezere alkalickou AAA za cca 3 mesice. Takze za ty
roky, co to ma, uz normalni budik z hodinarstvi za 2 stovky,
preplatila na baterkach nejmin 3x.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz