Formica

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Leden 4 22:00:08 CET 2015

Ještě, že se ozval. Už mi ten převodní prográmek do Kicadu něco málo
kreslí, ale aby se to dalo použít, bude na tom ještě dost práce. Na webu
se dá najít leccos, takže by to neměl být až takový problém. Ale nevím,
jestli v tom pokračovat, nerad bych aby mě tu honil pan Horský se
sekerou po lese.

Mrazík