Re: Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem

stpalas@volny.cz stpalas na volny.cz
Neděle Leden 4 17:17:19 CET 2015

Dobry den.

Kdyby jste neuspel,tak mam doma nejake prevodovky ze starych servopohonu Belimo. Zabyvam se servisem a obcas mi je lito vyhodit peknou funkcni prevodovku kdyz je treba jenom rozpadly kryt, nebo motor. Zavisi dost na tom, jaky tam mate smesovac, aby Vam to pasovalo. Pokud by to nekdo chtel, tak za postovne, ci odvoz.
Standa Palas

----- Reply message -----
Od: "Jan Půhoný" <konference na puhy.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem
Datum: ne, 1. 4, 2015 14:42
Díky všem za nabídky materiálu i za rady. Nakonec jsem objednal na ebay modelářské servo s údajně kovovou mechanikou a silou 9kg/1cm Tak až přijde, tak to zkusím a pošlu fotky :-) Přes nějakou páčku by to s tím mělo snad bez problémů hnout.
Ten třícestný ventil mám už namontovaný, tak jen k tomu nabastlit to servo. Bude to asi lepší a jednoduše nahraditelné než ten krokáč.

Díky,
Honza Půhoný