[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 2 16:09:44 CET 2015

Přehnaná přehlednost? Tak s tímto jsem se ještě při programování nesetkal.

Za to jsem se setkal s tím, že jeden cpal 32 bit int do 32 bit floatu a následně vytvořil bugreport že špatná hodnota a mě
problémy. Od té doby nepovažuji za přehnané ani to, že jako suffix uvádím typ. Možná otravné při psaní, ale ne přehnané.
Dokonce ani nepovažuji za zbytečně přehnané psát návratovou hodnotu při definici funkce na extra řádek. Ona, ta potvora,
může být docela dlouhá i na širokoúhlých monitorech :-(.
ced