spomaleny DC motor

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 2 14:08:48 CET 2015

Vyzeral byt ok. Uhliky su uz mensie... V hlikarni u nas som take nezohnal, mam podobne (dobrusim), ale su z ineho materialu, tak neviem ci to nebude problem. V motore su s primesou medi, tie nove su klasicke cierne.

Dňa 2. januára 2015 14:05:39 CET používateľ Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> napísal: