Mech: tabuka zatizeni ozubenych kol

Pátek Leden 2 11:51:58 CET 2015

Vypocet celnich ozubenych kol je snad v kazdych Strojnickych tabulkach
tusim od strany 559
http://www.hasicihustejnet.eu/data/1rocnik/stroje_a_zarizeni/public/strojnicke-tabulky.pdf

K koeficentum, ono je to podobne jako u Al kondenzatoru, take maji omezenou
zivotnost a tak pokud i velmi kvalitni japonsky C zacizite na maximalni
povoleny Iriple tak ve zdroji jedoucim 7/24 je po roce provozu C i zdroj v
hajzlu.Podobne to je u zubu, pokud zub zatizite co dovoli matetial tak zub
po x provoznich hodinach nejspise rupne.
Dalsi veci jsou provozni podminky. Zivotnopst C ovlivnuje teplota v ktere
pracuje, proto se C ve zdrojich davaji hned vedle chladice :-)
U zubu podbne funguje mazani.
Ono je to dost podobne.