Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Čtvrtek Leden 1 20:44:14 CET 2015

Hezký večer,

	když to je těžké. Sice tu sběrný dvůr také máme, ale elektroniky se tam
moc nenajde. Navíc se snažím svoje hobby před okolím tajit a zatím se to
docela daří a je to tak dobře. Další možnost by byla jet třeba do Ústí,
nebo do Litoměřic, či někam poblíž, ale stejně bych asi měla smůlu. Muži
mají v tomto ohledu velikou výhodu :-)

	Takže raději zůstanu u současného způsobu opatřování věcí, ono je to
tak asi lepší.

Saša Svobodová