Re: DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Čtvrtek Leden 1 18:07:07 CET 2015

Zdravim
Ja pouzivam DOSBOX  na Androidu, seriovy port FTDI se mi nepodarilo rozchodit pro DOSBOX a tak jsem v configu, v sekci [serial],  pouzil nullmodem port a v Jave jsem napsal IP socket aplikacku, ktera posloucha na zadanem portu a co prijme, odesle na FTDI 232, ktery jsem taky v te same aplikacce obslouzil.

 vývoj software http://visualprog.cz

> Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 31.12.2014 16:27
> Předmět: Re: DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

DOS na novych PC bezne funguje. LPT, COM porty, SATA, vse jede.

Martin Hanek