[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 1 16:27:57 CET 2015

> At hodi plosnakem, kdo to nikdy nepouzil nevhodnou konstrukci. Ja osobne
> treba s vekem taky prichazim na to, ze mi vic vyhovuje silna typova
> kontrola pred tou "skorozadnou" v C. A slova o tom, ze C je blbe
> nadefinovany a o cerbelosti mozno do kamene tesat:) Ono to C taky odpovida
> dobe vzniku, moznostem, poznani doby a ucelu...

> Marek

V době vzniku C už existoval Algol 60, který se většině vlastností,
které jsou céčku vytýkány, vyhnul. A Kernighan s Ritchiem o tom
věděli, dokonce v prvních zprávách naznačovali, že chtějí v příštích
verzích céčka implementovat plnohodnotné pole. Ovšem nikdy to
neudělali a ortodoxní céčkaři se dodnes do krve hádají, že to tak má
být a že pole a pointer je totéž :-)

Aleš Procháska