Kabel k cidlu do vody

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 1 12:35:33 CET 2015

Zdravím,

> [...]
> zdmi a spara zakryta plechem. Proste samostatne dilatacni a pozarni
> teleso). Termoventily vsude, funkcnost obdobna, jen je to subjektivne o
> dost hlucnejsi. Ozyvaji se stoupaci trubky. Takze pokud je v podstate
> konstantni rezim vytapeni, bez pouziti "programovatelnych" hlavic stylu
> do tohoto pokoje chodim jen v nedeli tak bych dal za pravdu Milanovi K.
> Termohlavice mohou byt spis problemem nez prinosem. Pro barak to bylo u
> nas spousta penez, termohlavice, nastaveni, dole nova regulace (a IMHO i
> vykonejsi obehova cerpadla...) Prinos zadny, hlavne kdyz je splnen

No to mne právě zajímá - došlo k viditelné změně spotřeby energie ?
Zdá se mi skoro vyloučené, aby mělo řešení pracující na úplně jiných principech
regulace stejnou spotřebu energie jako původní. Zanedbejme případnou o něco
vyšší spotřebu výkonnějších oběhových čerpadel, ale spíš jde o spotřebu toho
plynu... Dovedu si představit, že bude nižší, ale i vyšší. Proto mne zajímá,
zda lze už vyslovit nějaký závěr.

Zdraví Pavel