Šikovní droni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 28 22:34:00 CET 2015

> Prakticky si osahat teoriu
> riadenia a do hlbky pochopit modelovanie a tie diferencialne rovnice
> systemu, kym sa clovek este moze hrat (je student) je pre buducu karieru
> na nezaplatenie.

Na druhej strane taketo sklenikovo dokonale projekty utvrdzuju studentov aj technickych skol v tej dnes popularnej viere vo vsemohucnost zlozitych technickych rieseni, bohuzial.

Napriklad ked som tu na tomto fore pred  par rokmi v suvislosti so sutazou robotickych vozitok poznamenal, ze by sa namiesto pokusu o dokonalu autonomnost mali venovat praktickemu rieseniu t.j. navigacii pomocou navadzania, majakov a pod., bol som tu pomerne jednohlasne ukamenovany... :-)

wek