Arduino buffer seriovém portu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Únor 28 18:50:09 CET 2015

To se právě pokouším zjistit, ale chová to nějak podivně.
proto se ptám, abych si v tom udělal jasno. Z zprávy po resetu se mi
daří zachytit jen začátek.
I velmi jednoduchý program, který to sype do stringu, tak stihne jen část:

Úryvek testovacího sw:

void loop()
    {
     String fronta ="";
      while(Serial.available())
             {
               fronta += char(Serial.read());

                 }

         dbgSerial.print(fronta);

        delay(4000);
         Serial.println("AT+RST");
     }
Udělám reset a snažím se zachytit celý výpis, ale vidím jen:

AT+RST

OK

ets Jan 8 2013,rst cause:4, boot mode:(3,0)

wdt reset

Přičemž celý výpis je:

AT+RST

OK

ets Jan  8 2013,rst cause:4, boot mode:(3,7)

wdt reset
load 0x40100000, len 26952, room 16
tail 8
chksum 0x43
load 0x3ffe8000, len 3476, room 0
tail 4
chksum 0xb6
load 0x3ffe8da0, len 7396, room 4
tail 0
chksum 0x54
csum 0x54
rl
ready

Blbé na tom je to, že délka uvodního výpisu se liší dle verze firmware a
když čekám na "ready" tak se ho u delších výpisů nedočkám.

Je na to nějaké řešení?

Díky

Petr