DDS AD9959

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Únor 28 15:27:28 CET 2015

Dobrý den,

vracím se k té DDSce . Postavil jsem zdroj + - 5V a přitom jsem přišel
na zajímavou věc se stabilizátorem 7905.
Pokud nemá žádnou zátěž, tak na výstupu bylo -7.2V . Už jsem si
myslel, že je vadný, ale po přidání zátěže
( stačí 5mA ) to funguje normálně.  U 7805 se takový jev nevyskytl.

teď tady zápasím s AD9958/59  Evaluation software.  Deska se mi
připojí, tváří se že funguje ( LOAD prochází ), ale na výstupu nemám
nic.  Nastavil jsem co se dalo, ale asi všemu nerozumím.
Nemáte s tím SW někdo nějakou praktickou zkušenost, která by mě pomohla ?

Předem díky    Jirka OK1MWW