ESP8266/USART záhada

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Únor 27 10:43:23 CET 2015

Evidentně jsme vycházeli ze stejného zdroje, protože program je podobný,
ale chová se to stejně i když to mám připojené přímo na seriový port
přes převodník.

Co vám napíše:
AT+GMR
0018000902 - tohle tam mám já.
Pokud budete mít jinou verzi, můžete mi poslat ten soubor? Na webu jsem
našel jen zmínky, ale ke stažení ne a nebo to vedlo na čínskou stránku
kde jsem se ztratil.

Díky

Petr