OT Cela rodina STM32 a USART+DMA+IRQ

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Únor 27 09:51:55 CET 2015

Možná to mám vytržené z kontextu, ale k čemu by to bylo dobré?

  Používám dma a přijde znak. Při Rx přerušení
  - číst je to nesmysl, protože je to kopírováno do paměti (+ další zátěž sběrnice), takže bych dělal práci 2x.
  - informaci o tom že přišel znak mám (dma int)

Co jsem minul? To že to nejde, neznamená že je to chybně - když to není užitečné. Ale možná je to jen můj omezený rozhled.

ced