ESP8266/USART záhada

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Únor 27 09:49:54 CET 2015

Taky si právě hraju s tim wifi modulem a mě se nechce připojovat k AP:
AT+RST

OK
BÇM¤<ȝH7Mâ1ÑͲø1¤ñ
[System Ready, Vendor:www.ai-thinker.com]
AT+CWJAP="zapici","xxxxxx"

FAIL
AT+CWJAP="zapici","xxxxxx"

FAIL
AT+CWJAP="zapici","xxxxxx"

OK

V tomto případě se chytil napotřetí, ale není vyjímkou, že to musím
zkusit min 10x než se připojí k AP.
Až se připojí, tak je to už bezproblému - vydrží připojený třeba celý
den. (ať již s datovým přenosem či ne).

Firmware je 9.02.

Chová se vám to stejně?

Díky