OT Tiskárna HP CLJ2500

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Únor 27 09:11:06 CET 2015

Neměl by o ni někdo zájem? Začla blbnout, kdy vytiskne jenom část stránky
nějakou barvou. Údajně to má jít zkalibrovat vycentrováním tonerů nebo co a
pak zase bude fungovat. Mám jinou tiskárnu, tak se mně to nechce řešit, ale
třeba by se někdo pustil do oprav nebo by se mu hodily díly. Je to dost
velkej a těžkej krám (cca 30-40kg), pomalá, hlučná, ve standby žere 40W,
takže lepší je ji vypínat. Je s ethernet modulem, neumí duplex. Mám ji teď v
autě, takže můžu předat v Brně, ve Vyškově nebo nějak v okolí. Ještě k ní
mám jednu sadu tonerů (CMYK), buben je teď úplně nový.
Pokud by měl někdo zájem, tak mi prosím dejte co nejrychleji vědět, v
pondělí ji vyhodím.