makka zalievacia hmota.

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 26 19:24:33 CET 2015

Mne obvykle funguje postup horky aceton pod tlakem a nechat to v teto
lazni ponorene treba i 24 hod. (ci radove podobnou dobu), pokud to
nepomuze rychleji.

Pak vhodne dloubatko (velmi dobry je tvrdy a vhodne seriznuty bambus)
plus dostatek sikovnosti a trpelivosti.

Musite ale trochu vedet, co a jak delate, abyste neskoncil zcela jinak,
nez jste puvodne zamyslel...

To myslim jak z hlediska bezpecnosti, tak i treba rozpusteni ci mech.
poskozeni neceho, co jste puvodne nechtel.

Agresivnejsi nez cisty aceton je treba nitroredidlo. To muze byt
prinosem i nedostatkem...

Alternativni metoda je horkovzduch serizeny pod bod taveni pouzite pajky
+ tepelne odolne dloubatko, ale chce to hodne vetrat.

--
Jirka