USB Mass Storage a MAC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 26 14:07:30 CET 2015

Mohol. A tie diskety boli FAT12, takze aj tam mohlo byt ze pre FAT16 to uz
nebolo podporovane, aj ked to je tazko predstavitelne.

A mozem si to aj zle pamatat a mohol som mat natiahnuty nejaky custom
driver. Predsalen su to uz roky.

Chcelo by to pozriet priamo v tom DOSe ;-)

wek

PS. To, ze oficialne ine sektory nepodporuju, je tiez pochopitelny postoj -
cim viac je uzivatel obmedzeny, tym menej sanci ma stazovat sa... ;-)