USB Mass Storage a MAC

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Únor 26 13:55:13 CET 2015

tak v dobach DOSu jsem si samo taky hral ruznymi velikostmi sektoru, ruznym
cislovanim sektoru, ruznym cislovanim tracku (byla na tom stavena hromada
ochran proti kopirovani disket), ale obavam se, ze pouze na urovni prime
komunikace s radicem. Nevzpominam si, ze bych takto naformatovanou disketu
pod DOSem pak nativne provozoval.

Kazdopadne prvni odpoved strejdy G mne nasmerovala sem:
http://support.microsoft.com/kb/2510009
Cituji:
Ve verzích operačního systému založených na systému Windows XP společnost
Microsoft nepodporuje disky s velkými sektory, jako jsou disky s nativními
sektory 4 kB, disky 512e nebo disky s jinými nativními sektory než o
velikosti 512 bajtů. To platí mimo jiné i pro následující systémy:

   - Windows Home Server 1.0
   - Windows Server 2003
   - Windows Server 2003 R2
   - Windows XP 64-Bit Edition
   - Windows XP Embedded
   - Windows Small Business Server 2003
   - Windows Small Business Server 2003 R2

Zásady podpory těchto typů jednotek v těchto prostředích vám poskytnou
výrobci aplikací a hardwaru.

Marek