Rychly teplotni senzor?

Martin Persich persich na transcon.cz
Čtvrtek Únor 26 09:31:42 CET 2015

Priznavam, osobně jsem jeste "blbuvzdornou I2C" nepotkal ... :-)
Mam zkusenost, ze pravy opak je pravdou. Staci nenadaly reset MCU behem
komunikace a je tu dost problem se z toho dostat. Mame nekde pouzit A/D
prevodnik od AD, kde primo existoval nejaky AN popisujici doplneni spinaciho
tranzistoru v napajeci vetvi, ktery byl rizen RESET signalem. Stacil toti
kratkodoby pokles napajeni - MCU se restoval, ale A/D zustal v
"rozpracovanem" stavu. A i metoda s "vyclockovanim" (nenapadl me ted horsi
termin ... :-) ) nevedla k reprodukovatelnym vysledkum. V tomhle smeru neni
nad SPI.
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 26, 2015 8:38 AM
Subject: Re: Rychly teplotni senzor?

Asi nejzajimavejsi mi zatim pripada LM75, v TSSOP8 by mohl mit i rozumne
malou teplotni setrvacnost a I2C je pomerne blbuvzdorna (minimalne budu
vedet, ze obcas nemam platna data)

Jeste kouknu, co zajimaveho maji treba u Texasu, mozna se najdou i dalsi
moznosti.

Zatim diky, mam ted par nametu pro experimenty, takze si mam s cim hrat.

Pavel Kutina