Rychly teplotni senzor?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 26 09:08:38 CET 2015

>Termistory - tomu bych se rad vyhnul, prece jen merit milivolty v
>prostredi, kde mam "zubate" uplne vsechno, protoze blizke motory udelaji
>binec,

Tak si do toho prostredia vopchajte aj nieco, co z tych milivoltov spravi
volty. Napriklad jednocip.

>HU21D - je to mrnave

To je snad pointa co sa tyka tepelnej zotrvacnosti, nie?

>Asi nejzajimavejsi mi zatim pripada LM75, v TSSOP8 by mohl mit i rozumne
>malou teplotni setrvacnost

To sa snad da kvantifikovat ci uz z dostupnych dat vyrobcu (minimalne
teplotny odpor je uvedeny v datasheete, a si treba pozorne precitat co sa
pise v aplikacnej casti toho datasheetu), a/alebo meranim. Chcete merat v
periode malych stoviek ms, tak by ste mali dosiahnut ustalenie v rade
desiatok ms, mne to nepripada ako trivialny problem.

> a I2C je pomerne blbuvzdorna

Vy ste asi s I2C v zarusenom prostredi asi este nerobili, ze?

wek