Rychly teplotni senzor?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Únor 26 09:00:19 CET 2015

Neviem, mozno je chyba u mna, ale prave v zarusenom prostredi mi
analogove senzory fungovali podstatne lepsie.
Pamatam si na jednu aplikaciu, kde som mal pouzity I2C teplotny senzor
na asi 20cm kablikoch... a ked ma po dvoch dnoch hladania chyb,
osetrovania timeoutov a neviemcoho to uz prestalo bavit, pokorne som
tam dal KTY81 s dvomi seriovymi tlmivkami a po trivialnej SW filtracii
to behalo ako z praku.