Jaky P mosfet.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Únor 25 11:29:03 CET 2015

Jasne, ze jde o spinac je celkem jasne. Jde o to kolik tam potece proudu a
jaka muze byt ztrata (at uz ubytek - aplikace), nebo vykon - pouzdro.
Jestli to spina 24V, tak by se podival i po 30V verzich, je toho na vyber
vic. Jinak tyto tranzistory mivaji obcas v nazvu "logic" a naznacuji, ze je
lze spinat primo logikou. Ono kdyz se Vgs pohybuje pobliz Vth tak pak Rdson
jaksi narusta... Vsimnete si, ze i kdyz je Vth max 4V tak v katalogu je RDS
pro Vgs=10V...

Na vas je posoudit, jestli je to pro aplikaci OK nebo ne.

PK