OT: Domaci server

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 24 23:08:57 CET 2015

S dovolenim navazu na to chveni disku. Mam dva uplne stejne disky 250GB.
Jeden se znatelne chveje, v bedne hucelo jako ve vcelniku, druhy vubec,
je uplne klidny.
Da se to krasne poznat, pokud clovek vezme disk do ruky kdyz se toci....

Dokud se ten hlucny disk  "valel"  volne na dne PC behal bez problemu.
Pak jsem ho poradne prisrouboval 4  srouby a po tydnu se odporoucel.
Od te doby mam takovy pocit, ze disk by mel byt ulozen pruzne, protoze
pokud jsou plotny nevyvazene a hazi celym diskem, je pripevneni
"natvrdo" hrob pro loziska.
Na druhe strane se pri pruznem uchyceni chveje vsechno. Elektronice to
asi nevadi, ale co hlavicky, mechanika ramene?
Ptam se proto, ze jsem v profi zarizeni ( diskove pole pro Imachineo
IPTV ) videl disky prisroubovane v suplickach pruzne na takovych
podlozkach z tluste mekke pryze. ( neco jako neopren)