[OT] zase vir, mate nekdo?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 24 19:57:51 CET 2015

Obmedzovat je v poriadku (samozrejme s rozumom), ale treba aj to mlatenie
po rukach, bo takto ta vacsina, ktora to ma sancu pobrat, sa o tom trebars
ani nedozvie a potom to neodovzda svojmu potomstvu atd.

Napriklad mame policiu, ktora chyta drogovych dilerov, ale aj tak detom
treba do aleluja vtlkat do hlavy, aby drogy nebrali.

wek