[OT] zase vir, mate nekdo?

Úterý Únor 24 16:49:48 CET 2015

V předminulém zaměstnání nám šéfoval nějaký Mojmír Balous.

A táta má kamaráda jménem Lumír.

Taky jsem se setkal s člověkem s křestním jménem Mečislav.

Ale upřímně, dali byste svému dítěti nějaké takové jméno? Já bych teda
váhal. Jak vyprávěl t.č. Vladimír Menšík: "...strýc Picmaus se jmenoval
křestním Klaudius. Staří Picmausovi už asi další děti nechtěli a když se
jim narodil, tak se mu chtěli nějak pomstít, tak mu dali jméno Klaudius.
Kdyby se jmenoval Franta Picmaus, nad tím by se nikdo nepozastavil, ale
Klaudius Picmaus..."

P.K.