USB Mass Storage a MAC

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Úterý Únor 24 16:02:29 CET 2015

Neobjeví se mi v seznamu zařízení ve Finderu jako jiné USB dongly.

Moc tomu nerozumím, řeším jen stížnost zákazníků že jim to s MACem
nefunguje. Mám tu MACa, ale netuším jaké má diagnostické možnosti.

---

Udělal jsem dump USB komunikace a končí tak, že po cca 1s opakuje
sekvenci

SBC_TEST_UNIT_READY
SBC_PREVENT_ALLOW_MEDIUM_REMOVAL
SBC_READ_CAPACITY_10

Po cca 40s pošle příkaz 1B (START STOP UNIT), který nemám
implementovaný (není povinný) a přestane komunikovat. Tipuju že mi
chce říct "Power down", to teď jdu zjišťovat.

Tomáš