ot:web/ .htaccess

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Únor 24 15:41:19 CET 2015

Prasárna neprasárna, je to zatíženo historii webového prostoru. Dolepovalo
se tam spoustu věcí, teď potřebuji pouze skočit do rotu a přesměrovat se do
nové složky s novým webem. Berte to tak, že člověk se musí učit. Konfiguraci
"apače" nemám v moci. Samozřejmě, že by se to dalo domluvit, dokonce mi to
bylo nabídnuto. Ale to bych se zase asi nic moc nenaučil. V každém případě
díky. Kouknu se na to.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tom
Meinlschmidt
Sent: Tuesday, February 24, 2015 3:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: ot:web/ .htaccess

zdravim,

uz samotny zapis

RewriteCond  %{HTTP_HOST}  ^(www\.)?evik\.cz$

zajisti, ze se to tam nedostane. A uprimne je to pekna prasarna.

minimalne by to muselo byt

RewriteCond  %{HTTP_HOST}  \.evik\.cz$
RewriteCond  %{REQUEST_URI}  !^/evik\.cz/ RewriteRule  ^(.*)$  /evik.cz/$1
[QSA] RewriteCond  %{HTTP_HOST}  de\.evik\.cz$ RewriteRule  ^(.*)$
/evik.cz/evik.de/$1  [L,QSA]

ale vubec se mi to nelibi. cozpak je problem udelat normalni konfiguraci v
apache?

tm

> On Feb 24, 2015, at 14:21 , Miroslav Draxal <evik na volny.cz> wrote:
>
> Zdravím ve spolek,
> Poradí někdo, jak jednoduše vytvořit subdoménu pomocí .haccess.
> Dočetl jsem se, že to musí být na serveru povolené. Tady čekám na odpověď.
>
> Na webhostingu běží několik domén, které jsou nastaveny jako alias a v
rootu je .htaccess, který přesměrovává domény do příslušných složek.V každé
složce domény je další .htaccess, který se stará o konkrétní doménu. Jaký
zápis do .htaccess pro vytvoření subdomény? Nějak jsem prolétl web, ovšem
nepodařilo se.

> Takhle to vypadá ve .htaccess v rootu.
> ### domena evik.cz
> RewriteCond  %{HTTP_HOST}  ^(www\.)?evik\.cz$ RewriteCond
> %{REQUEST_URI}  !^/evik\.cz/ RewriteRule  ^(.*)$  /evik.cz/$1  [L,QSA]
>
> ### domena xxxx.. atd.
>
> Jde mi o to, aby při subdoméně www.de.evik.cz to skočilo do složky
evik.cz/evik.de/   , kde už bude vlastní .htaccess pro stránky v němčině.
> Jde to nějak? Díky Míra

===
Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache

www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz