Efektivita virtualizace

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Únor 24 10:01:28 CET 2015

Zdravím,

> OpenStack ale neni o virtualizaci OS ale, pokud se nemylim, tak to je spis
> o virtualizaci aplikaci.

Nemyslím si. Je to universální cloudové řešení, které používá jako hypervizoru
nativních prostředků použitých podpůrných OS (KVM, Xen) a nad tím implementuje
vlastní řešení výpočetních, úložných a síťových modulů.

A mimochodem, stojí na tom například celá nejnovější konvergovaná komunikační
platforma on Nokia Siemens Networks. VMWare nabízejí jako alternativu "for
legacy customers".

Zdraví Pavel