OT Doporucte kreslici program (win)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 23 22:41:25 CET 2015

 23.2.2015, 22:14:36

Bez urazky, pane kolego, ale jste si jist, ze vas kondiciogram nema
pro toto obdobi ponekud nizka cisla ?   ;-)
Vypln objektu povazuji asi tak za 6. nejdulezitejsi funkci kazdeho
kreslitka. Program ktery toto neumi, by IMHO nemel nikdy opustit
diskovy prostor sveho tvurce, natoz abych jej pouzival, nebo jej
dokonce nekomu doporucoval.
Zoner vyplne samozrejme umi, jednobarevne, prechod i bitmapu,
srafovani sam o sobe asi ne, preci jen to neni CAD, mozna by to slo
jako uzivatlska bitmapa, ale nezkousel jsem to.
Jinak k zoneru existuje cca 250 strankova uzivatelska prirucka v pdf,
kde je ledacos popsano celkem slusne, jen si uz nepamatuji, zda je
soucasti instalace, nebo se musi nekde z webu zoneru sosnout zvlast,
zkuste pohledat cca 5,8MB.
Jo a nastavit nulu souradnic vlevo dolu umi taky, ale Y smerem nahoru
roste do zapornych cisel, coz mi prijde divnejsi nez mit nulu nahore.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz